DE SPREEKBUIS NAAR KLANTEN: C-HELDEN VAN JEWEL LABS

Hoe goed je ticket verkoop ook inregelt, er zijn altijd bezoekers die met een vraag kunnen blijven zitten, zelfs als de meest gestelde vragen op een website staan. De klantvriendelijkheid van onze producten op de aankoopschermen trekken we daarom door naar live contact met bezoekers. Dat kan via informatienummers die men kan bellen, via e-mail, chat of social media. Omdat van cultuur ook vaak in de avonduren wordt genoten, staat C-Helden ook klaar voor uw bezoekers buiten kantooruren, ook in de weekenden dus.

Naast het inbound consumentencontact met uw bezoekers, legt C-Helden ook outbound contact met zakelijke contacten van culturele instellingen. Denk bijvoorbeeld aan potentiële sponsoren of aan bedrijven en instellingen die in een zakelijke context van cultuur willen genieten. Door middel van online vragenlijsten brengen we trends in beeld en gaan we na welke bedrijven en instellingen in de toekomst een zakelijke relatie kunnen worden van een culturele instelling.

C-Helden werkt(e) voor onder andere het Groninger Museum, Albert Heijn Uitjes, Europese culturele hoofdstad 2018 Leeuwarden-Fryslân en Kunsthal Rotterdam.